Koffie cadeau geven altijd origineel.
Koffie cadeau geven altijd origineel. Is je collega jarig of viert je broer dat hij een nieuwe baan heeft? Heeft je beste vriend een sportprijs gewonnen of heeft de buurvrouw op de katten gelet terwijl je op vakantie was? In alle gevallen is het attent om een leuk en origineel cadeau te geven, en waarom zou je dan geen koffie cadeau doen? Want laten we eerlijk zijn: het is zo’n alledaags en tegelijkertijd zo’n bijzonder product, dat je er altijd iemand mee verrast als je in een fraaie verpakking koffie cadeau doet. Koffie cadeau geven is altijd origineel.
Koffie cadeau doen is verrassend.
Ga maar na: ’s ochtends is het vaak één van de eerste dingen die je uitvoert. Koffie zetten, je kleding op orde brengen en een kam door je haar halen. Koffie behoort tot de routine die je een goede start van de dag bezorgt. Misschien komt het niet bij je op, en juist daarom is koffie cadeau doen een verrassende gedachte. Je hoeft je trouwens ook helemaal niet te beperken tot alleen de koffie. Het is een prima startpunt voor een cadeaupakket waarin je nog meer originele items bij elkaar brengt, zoals een oudhollands blik met overheerlijke stroopwafels en een luxe RVS thermoskan.
Koffie cadeau met volop luxe.
De presentatie van koffie draagt bij aan een prettige beleving van het product en alles wat er bij komt kijken, zoals lekkere bonbons of zelfs champagne! En wie heeft er tegenwoordig nog een etagère? Eigenlijk mag die in huis niet ontbreken. Geef toe dat het je langzaam begint te dagen dat koffie cadeau doen, of je nu kiest voor een luxe pakket of een meer eenvoudige presentatie, in alle gevallen heel origineel is. In Engeland is “tea time” een begrip, maar Nederland is altijd al een land met een sterke voorkeur voor (sterke) koffie geweest. De oude vertrouwde “koffietijd” is in onze traditie niet te vervangen. Omlijst met een leuk koffie cadeau voeg je nog meer smaak toe aan de beleving van dat mooie moment.
Koffie waar je naar uit kijkt – ook om cadeau te geven.
VOLG ONS OP
[…] Facebook Twitter Pinterest PREVIOUS POST […]