Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie
aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens
transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van
overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen
aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse
recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u
binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in
ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee
maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie
of voor vervanging.

 


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan
om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar koffie@koffiezz.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor
bemiddeling via WebwinkelKeur
via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari
2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het
ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden
op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan
staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie